Doprava k objednávce nad 2500 Kč ZDARMA!

Jak si stanovit pracovní pracovní mantinely a být profesionální za každé situace

Svou práci odvádějte vždy pečlivě a zásady, které si stanovíte dodržujte bez vyjímek. Nejhorší je, když je klient zvyklý na určitou kvalitu a jednoho dne se mu jí nedostane. Klientovi se snažte vycházet vstříc, ale vždy na profesionálni úrovni, pokud si například klient přeje něco ( např. řasy délky 16mm), co je proti Vašemu přesvědčení, je vaší profesionální odpovědností ho poučit a umět vysvětlit problematiku z pohledu odborníka.

Během procedury netelefonujte, neodcházejte ani ji nijak jinak nepřerušujte , pokud to není vyloženě nutné. Odborníkem se snažte zůstat po celou dobu, nezáleží na tom, jak dlouho už k vám klientka dochází, budovat přátelství se nevyplácí. Proč? Klientky k vám potom mají menší respekt, dovolí si chodit pozdě, nebo ruší svou návštěvu těstě před termínem - přece jste ,,v pohodě" a odpustíte jim to.

1. Nepříjmejte ani nenabízejte tykání. Pokud Vám klientka nabídne tykání, vysvětlete jí, že se snažíte udržet co nejvyšší standard svých služeb, a že by Vás tykání svádělo k menší profesionalitě. Což je (ruku na srdce) pravda.

2. Vyhýbejte se intimním tématum. Některé klientky jsou opravu hodně výřečné, snažte se povídání o jejich vztazích, zdraví a penězích zbytečně nerozvádět.

3. Nemluvte příliš hodně o sobě. Každý máme svá trápení, ale vaše klientka není vůbec vhodný posluchač.

4. Nepřidávejte si klientky na osobní facebook stránku. Pokud jste zvyklá na facebooku sdílet opravdu osobní věci, založte si profesní facebook. Podělte se s námi o své zkušenosti.

Autor článku: Viktoria Ovčarenko

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz