S cookies si náš web hned více vychutnáte. Proč? Aby správně fungovalo vyhledávání, abychom si pamatovali, co máte v košíku, abyste vy snadno zjistili stav vaší objednávky a nemuseli se pokaždé přihlašovat, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou. K tomu potřebujeme váš souhlas se zpracováním souborů cookies. Souhlasem nám pomáháte zlepšovat náš web. Děkujeme, k vašim datům se budeme chovat slušně.
Iva Černínová: Instagram mě baví
...Poslední část rozhovoru s Ivou Černínovou ze salonu 7.nebe je zde. :-)
Ivi, kdo je tvoje klientela? Jak ovlivňuje tvoje ceny a jak ceny naopak ovlivňují tvoji klientelu?
Mám různé klientky. Kdybych měla říct, co je spojuje, tak je to to, že mají rády kvalitu a cena není to hlavní, co řeší. Ani to, jak daleko to ke mně mají. Oceňují moji práci, vracejí se spokojené, kde všude jim chválili nehty, že si okolí všimlo, že teď chodí na řasy jinam a sluší jim to apod. A já pro ně ráda pracuji a ráda do té práce chodím. Samozřejmě, že taky se už dnes ocením, ač to byla dlouhá cesta, ale ke spokojenosti potřebuji, aby fungovalo tohle všechno jako celek. A také je jasná věc, že ne každá klientka to takto vnímá a když můj ceník vidí, řekne si, jestli to myslím vážně a ani mi nezavolá. Ale to je v pořádku. Každý má možnost volby a dnes je tak obrovská nabídka na trhu, že každá žena si najde tu svou stylistku, která se třeba specializuje na jinou cílovou skupinu, má nižší náklady nebo je prostě jen rychlejší v práci než já a tím pádem může nabídnout lepší cenu.
Taky pokud mi volá klientka, kterou z kapacitních důvodů nemůžu vzít já, odkazuji ji na VIOLET stránky a NAŠE STYLISTKY, protože i ti koncoví zákazníci už značku znají, případně už mají zkušenost z dřívějška a nebo naopak nějakou hodně špatnou odjinud a chtějí nosit "naše" řasy. Takže se určitě vyplatí pohlídat si, abyste na tomto seznamu byly :-).
Sleduješ trendy? Jak?
Jasně, kdo v oboru nesleduje? Hlavním mým zdrojem je Instagram.
Co je podle tebe anti-trend?
Řasy tloušťky 0,25 délky 14+ mm směřující do všech světových stran s kamínkem jako bonus.
Co ty a sítě? Jak vznikl tvůj Instagram?
Vznikl zhruba před dvěma lety, ale takovým tím způsobem: Dám tam, co mě zrovna napadne. Tak, jak ho můžete vidět dneska, vzniká poslední rok. K tomu mi pomohlo opět školení VIOLET Marketing pro salon. Úplně jsem po jeho absolvování propadla Canvě, ve které mám vytvořeno snad vše, což je častým dotazem, který mi chodí.
Jak tvoříš příspěvky a kdy si na ně nacházíš čas?
Tak tady se musím přiznat, že vznikají nejčastěji po nocích a že mi to zabírá obrovské množství času, ale je to něco, co mě hodně baví a spíše to vnímám jako takový koníček. A dnes už taky samozřejmě plánuji, aby mi vše hezky navazovalo. Snažím se o to, aby příspěvky byly různorodé, ať je to jednou práce "před a po", jednou nějaká zajímavá informace, něco ze zákulisí salonu a podobně.
Podle čeho se podle tebe pozná zajímavý profil?
Zaujme mě příspěvek, který je hezký jako celek. Já myslím, že na to se někdy zapomíná. Vidíme fotky, kde jsou sice krásné řasy, ale taky kde jde klientce vidět do nosu, za ní je vidět nepořádek a to mi nepřijde vhodné vůči klientce samotné, navíc nám to asi ani žádné další nepřivede. Takže co zaujme, je určitě pěkná fotka, pak se podívám na celý profil a tady mám ráda právě tu různorodost a to, že se třeba dozvím i něco navíc - jak vypadá interiér nebo třeba nějaká fotka z pracovního procesu.
Co mají ty, které sleduješ, společné?
Většinou právě hlavně to téma - řasy, nehty nebo kočky :-D.
(Foto: Iva Černínová a Andrea Schönová - bráno zprava)
Děkuji za rozhovor.