Doprava k objednávce nad 2500 Kč ZDARMA!

Iva Černínová: Podhodnocené ceny? Jde to i jinak!

Řasová stylistka Iva Černínová, majitelka salonu 7. nebe, Vám v otevřeném rozhovoru prozradí, jaké to je mít salon Exclusive, jak si věřit a nebát se pracovat za ceny, které odpovídají Vaší kvalitě. Nahlédneme jí pod ruce a zjistíme, co udělat pro to, aby Vás práce ještě více těšila. Přinášíme 1. část rozhovoru s touto šikovnou mladou ženou. 

Ivi, jak ses dostala k práci stylistky?
K této práci jsem se dostala skrze svůj původní obor, kterým byly nehty. Měla jsem ještě jako studentka nehtové studio na malém městě a sama jsem tehdy prodloužené řasy nosila. Byl to rok 2010, kdy prodlužování řas nebylo nijak rozšířenou věcí a spousta mých klientek něco takového vůbec poprvé viděla právě na mně a zatoužila mít takové řasy taky. A protože se jim nechtělo nikam dojíždět, v podstatě mě dotlačily k tomu, abych se do toho pustila :-D. Tak jsem se v roce 2011 vydala na svůj první kurz.

Jak ses dověděla o VIOLET Lashes?
Moje první setkání s touto firmou proběhlo díky Martinu Kimlovi, který byl mým spolužákem na VOŠ. Tehdy jsem si u něj kupovala CLIP-IN vlasy a všimla si, že nabízí i produkty k prodlužování řas, takže jsem se sem tam pro něco zastavila. Na školení jsem ale přišla až mnohem později, v roce 2016 a naprosto mě tato značka a její filozofie nadchla. Hned jsem nakoupila nový materiál, úplně předělala všem klientkám řasy a už jsem u VIOLET Lashes zůstala :-).

Máš salon Exclusive, co to pro Tebe znamená?
Když se informace o možnosti Exclusive salonu objevila na Facebooku, říkala jsem si, že bych si tohle označení opravdu přála získat, ale dost jsem pochybovala o tom, jestli tomu odpovídá moje práce. Takže asi nemusím dodávat, jak obrovská to pro mě byla čest, když mi toto bylo nabídnuto a opravdu si toho velice vážím.

Jaké podmínky jsi musela splnit?
Hlavním předpokladem je určitě kvalitní práce. Dále je potřeba splnit 30ti tisícový odběr materiálu za rok, což není problém, pokud se v salonu s produkty VIOLET Lashes pracuje. Dále pak mít absolvovaná tři VIOLET Lashes školení, mít nějaké propagační předměty - aby klientka, která do salonu vstoupí, viděla, že se tam s touto značkou pracuje (já mám polštář, boxy na řasy, na recepci vystavený display s produkty pro domácí péči, plakáty, i propisky na vyplňování klientských karet :-D ), dále by Exclusive salon měl značku VIOLET Lashes prezentovat i na sociálních sítích. Poslední podmínkou je také dodržení určité cenové hladiny služeb.

Co se od té doby pro Tebe změnilo?
Já bych řekla, že za ten poslední rok, kdy salon Exclusive mám, se u mě změnilo snad úplně všechno. V nejlepším slova smyslu. Pro mě to byl obrovský impulz k tomu začít si konečně více věřit. A s tím už potom souvisí ten zbytek změn, které se udály.

Co bylo v této věci nejtěžší?
Samozřejmě věčné téma - ceny. Když ke mně Katka přijela natáčet video, přivezla mi i nový ceník. Prý jako dárek. A zvedla mi ceny nových setů skoro o 1000 korun. Nutno dodat, že jsem je měla ale značně podhodnocené a že zpětně musím říct, že to opravdu dárek byl a moc za to a vůbec za vše, co jsem se už od ní mohla naučit, děkuji. V této firmě totiž najdete i obrovskou podporu. Měla jsem strašný strach, že úderem 1. listopadu, kdy jsem nový ceník zaváděla, naráz odejdou VŠECHNY mé klientky. A ano, průběžně pak sem tam někdo odešel. Ale nemyslím si, že tím důvodem byly vyloženě ceny, spíše asi postupná změna mého vnitřního nastavení. Začala jsem si totiž své práce více vážit a už nepřehazuji na poslední chvíli termíny na večer, do polední pauzy, do svého volna, už nejdu dělat řasy po trhání dvou zubů rovnou ze zubařského křesla, nevyřizuji objednávky ve čtyři ráno a podobně. Ne každý to pochopí a já zase chápu, že to je pro někoho důvodem jít jinam. Nicméně mi tohle víc přináší než naopak. A myslím si, že bohužel se v těchto situacích spousta stylistek najde. Ale věřte mi, jde to i jinak.

- Pokračování příště -

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz